Lilla Sjuklingen.

Haha, frisk är jag faktiskt inte än!
Nej, verkligen inte. Men jag vill inte riskera att hamna efter i skolan. Rikard har nämligen upplyst mig om att det inte alls är lång tid kvar med tanke på prao osv. Jag är så himla rädd för att jag ska sänka mitt matte betyg till ett G istället för ett VG. Jag hatar matte. Jag blev så glad när jag fick det dumma betyget...

Nu är jag trött...

Det har varit en lång dag och jag tänker lägga mig och sova. Har nästan inga pengar kvar på mobilen heller! :( 
Det dissar vi tycker jag! Nej! Harry Potter och drömmarnas land väntar!

 


Kommentarer
Postat av: malin

krya på dig! <3

2009-11-02 @ 23:15:49
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0