Nej jag är så himla lycklig idag!

Efter en riktig kanonkväll igår sittar jag här helt slut.
Sovit i sex timmar även fast att mamma väckte mig vid tolv. Jag är inte speciellt munter idag känner jag...det är ju inte speciellt bra eftersom att alla små konfirmander kommer till kyrkan om en timme och jag ska vara där om en halv.

 

Jag förstår inte varför jag måste vara en SÅN människa. Jag hatar det! Jag hatar mig själv för det. Jag borde ju vara glad, men istället sätter sig allt det som en stor klump i magen. Jag hatar det.
Det är bara dumma människor som känner som jag. Det är bara idioter som beter sig som jag.

Jag hatar mitt liv.


Kommentarer
Postat av: josefine

gumman<3

finns här, alltid!

Du är bäst<3333

2009-11-08 @ 14:43:19
Postat av: E

förlåt dig själv. du uppnår precis noll med att hata dig själv. förlåt dig själv för allt som inte blev som det skulle och för allt du ville vara. du är den du är och en fin tjej därtill. acceptera och gå vidare.

2009-11-08 @ 16:20:38
Postat av: malin

hata inte ditt liv <3

det blir bättre, det blir alltid bättre hur illa det än blir först <3

2009-11-08 @ 19:18:37
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/
Postat av: "Självförtroende gurun"

Käften diana. Du är INTE dum, och verkligen ingen idiot! Sluta säg sådär, även fast vi inte är så jättebra vänner, så är det ändå kul att ha dig här. Jag saknar spralliga diana, hon finns därinne, leta upp henne, mvh din självförtroende guru.

2009-11-08 @ 21:34:45
Postat av: Amanda

det löser sig, <3

2009-11-08 @ 23:23:29
URL: http://amandasollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0