Onsdag.

Hel seg för tillfället faktiskt...
Har inte bloggat på ett par dagar nu! Men jag har ju verkligen alltid något att göra, inte för att jag säger att jag inte gillar det, men det blir ju inte så mycket tid över till annat.

 

Mysig kväll igår.

Kvällen tillbringades tillsammans med Rikard och Embla. Vi såg på Grinchen! (Jag har ingen aning om hur det stavas :S)

Tiden börjar bli knapp, på söndag bär det av till Stockholm för Prao veckan. Det kommer bli super kul! Men ojojoj vad jag kommer att sakna alla här på Gotland. Jag har hela veckan planerad som det ser ut för tillfället, och jag skulle inte bli förvånad om jag fick de följande två veckorna fulla också.

 


Kommentarer
Postat av: malin

2 veckor är inte ok! :(

<3

2009-11-19 @ 10:05:45
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0