Suddenly the night falls so fast.

Eftermiddagen var trevlig.
Var en liten stund med Rikard och Albin, men när Albin skulle spela gitarr lomade jag och Rikard ner min lilla sjukling Josefine. Det var jättekul att se henne igen (gosh, det låter som att jag inte träffat henne på flera månader), även fast att hon inte hade någon röst att prata med.

Nu ska jag...
...sätta på mig pyjamas.
...tvätta bort sminket.
...borsta tänderna.
...säga godnatt till alla där ute.
...läsa "Harry Potter och fången från Azkaban".
...sova.

 


Kommentarer
Postat av: josefine

Hej sötisen :)<3

Super fint att ni var hos mej, du är så fin!

Hoppas vi ses imorron, eller på fredag... :)<3

saknar dej

2009-11-04 @ 17:52:38
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0