Sux.

Jag har inget att skriva...
Jag är inte glad. Jag är bara ledsen, fortfarande likgiltig också förresten. Fast mer ledsen än likgiltig. Jag vill ju inte känna som jag gör. Jag vill inte bli som i somras och större delen av hösten. Men jag kommer allt mer in i det igen. Att jag bara ser allt det mörka framför mig, ingenting är bra längre. Så känns det iallafall, även fast att jag vet att det inte är så.

Det är som att jag tappar greppet om mig själv.
Jag förlorar självkontrollen. Och dom sidor jag hatar mest med mig själv blir bara synligare. Det är så värdelöst. Så himla värdelöst.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du vet att jag alltid är vid din sida, du orkar! Jag vet att du är stark och kan klara av svåra stunder, se på allt fint du har! Hur underbart lycklig du är över allt bra och fina människor.

Titta dig inte blind på allt tråkigt, imorron ska du liksom få träffa"fråga Olle" bara det är bra... xD kanske inte men... haha älskar dig<3

2009-11-18 @ 23:18:36
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0