Vaccinerad!

Det har varit en fullplanerad dag idag.
Klockan 9 gick jag och Josefine till skolsköterskan för att vaccinera oss...det var rätt läskigt och det gör hyffsat ont att lyfta armen, men det är inte så farligt...än så länge.

Vid lunch stack jag till tandläkaren, inga hål! Jippie!

Efter skolan gick jag och Rikard till biblioteket, det var mysigt, vi var där i flera timmar :)

Träffade Josefine som skulle till sitt utvecklingsamtal och sen bar det av hemmåt.

 

Bunge imorgon!
Jag har packat (nästan) klart, och nu ska jag gå och plugga matte...suck, prov imorgon. Jag har förresten fått två ansiktsprodukter av mamma, dom är bra!


Har färgat om mitt hår nu!


Vaccin!


Ansiktsvård :)


Kommentarer
Postat av: Embla

du är allt bra fin du! <3

2009-11-12 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0