Bra dag!

Okej, jag hörde just den läskigaste reklamen på Spotify...nu är jag rädd.

För övrigt har det varit en riktigt fin dag! Skippade kören för att jag var tvungen att plugga, så jag gick till Hedbergs och tog fram mina böcker och skulle just vara duktig när en Malin kommer ner för trappan, och det var mycket roligare att prata med henne än att sitta med näsan i en bok. Så det blev inte så mycket gjort för min del, hehe.

 

Senare kom Embla och Albin också ner för trappan, och vi kom fram till att Malin var ett bokstavsbarn. Vi dissade Albin och åkte till dramagruppen, det var mysigt :)

Jag mår bra idag!<3


Kommentarer
Postat av: malin

Bra dag :D

2009-10-06 @ 07:55:33
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0