Fredagsmys.

Gårdagen var kul. Eller mysig kanske man ska säga?
Rikard följde mig en bit påväg hem igår, och vi stannade och lekte (okej, det var väl jag som lekte) i massa höstlöv som dalat ner till marken. Jag kommer nog aldrig bli mer mogen än en 6 åring när det gäller sånt där.

Jag tycker om hösten, den är vacker.
Sen gick jag iallafall hem, åt middag med min familj och sen åkte jag iväg igen. Jag, Albin och Willam såg på film hos Rikard, och jag är tydligen till hälften pygmé. Kom en halvtimme försent hem, men det var det väl värt!

 

Skit bra film, rekomenderas!


Kommentarer
Postat av: Albin

du måste ju nämna att en av världens snyggaste tjejer är med filmen! mm...!!!!!

2009-11-01 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0