Shaking.

Hmm, dagen fick väl en liten annorlunda start.
Så pass annorlunda att jag senare var tvungen att kila upp till apoteket. Men det kan ju bli en erfarenhet i framtiden? Äsch, vad svamlar jag om...
Fikade iallafall med David på Hedbergs, och David fick sin födelsedagspresent. Han blev glad, vilket var vad jag hoppats på. Självklart. Åkte till Visborg en timme tidigare och då satt Embla, Marcus och Ingrid där, det var mysigt tycker jag.

Det gick faktiskt suveränt att träna in scenerna jag har tillsammans med William idag! Jag var nervös innan att jag inte skulle göra min roll bra, men jag är faktiskt nöjd. Dock så började jag skaka i hela kroppen efter att vi slutat spela. Men jag tror att en avgörande faktor till det kan vara att jag inte hade ätit något på hela dagen.

Oj, vilket långt inlägg det blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0