Bistra Haren, Alias FRIMIS!

Det var verkligen superkul på Frimis igår! Vi fick uppträda för människorna som sitter i EU, fatta va coolt! Vi gick runt och minglade lite med dom och alla tyckte att va var super söta. När jag kom hem sen märkte jag att jag var utelåst, suck, typiskt mig att glömma nyckeln. Så därför fick jag sitta ute på trappan och studera en bebis igelkott som kröp omkring i rabatten tills mamma och pappa kom hem.

Problemet med att orka upp till skolan var inget problem, för här sitter jag med huvudvärk hemma från skolan. Tråååkigt!!!

Får se om huvudvärken försvinner så pass mycket att jag kan jobba dom två timmarna på Frimis ikväll. Det borde gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0