Bowling.

Jag hade en riktigt kul kväll igår faktiskt! Och mycket bilder blev tagna kan jag lova!

Jag träffade "gamla gänget från gamla klassen", det var kanske två år sen vi gjorde något tillsammans, så det var väldigt kul att umgås med dom igen.
Vid 18 hade jag, Malin, Samuel och Linus  bokat bowlingbana på kanonen. Det var kul, men jag förlorade...stort. Det är ju verkligen inte okej att jag förlorade mot en kille med bruten arm!

Efter att vi spelat och ätit pizza åkte vi och köpte Ben & Jerry's glass och sen såg vi på film hos Linus. Det var verkligen den konstigaste film jag sett på länge...

  

 


Kommentarer
Postat av: malin

bästa kvällen på länge!! superkul!! du var bra i början innnan pendeln hahahah <3<3<3

2009-09-23 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0