It's been a while, but I can still remember just the way you taste.

1: Matteprovet gick helt åt helvette. Jag kunde verkligen ingenting och höll på att få psykbryt i klassrummet.
2: Så man frågar inte nu förtiden?

Jag har märkt att minsta lilla sak kan få mig att bryta ihop på några sekunder. Hur löjliga saker som helst verkligen. Jag skäms nästan för mig själv. Och det är inte ofta jag gör det!
Jag måste försöka gaska upp mig, det funkar inte att vara såhär. Det funkar inte att bara vara ledsen eller arg eller deprimerad varje jag. Det funkar verkligen inte.

Jag tycker inte om mitt liv för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Starta klubb?

2009-09-27 @ 21:54:51
URL: http://eonamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0