Klantigast någonsin?

Det gick faktiskt bra på Frimis igår, jag och Josefine är ju Superteam 1#! Även fast att jag klantade mig en aning...för det första råkade jag slå till någon när vi gjorde någon akrobatik, men om folk sitter i vägen får dom ju skylla sig själva!?

 

Men det värsta var ju när vi skulle sluka eld. Jag hade råkat doppa mina pinnar i för mycket vatten, så bomullen var helt blöt! Och då går det ju inte att tända några facklor! Nepp, så jag hade ca. 2 minuter på mig att rulla nya pinnar, och det gick INTE bra...dom satt inte riktigt så hårt så när jag skulle doppa ena pinnen i lampoljan ramlade bomullen av I flaskan! OH NO tänkte jag då! Så det blev till att köra med en pinne och fiska upp den indränkta bomullen sen.

Well, that's me...!


Kommentarer
Postat av: josefine

sööööööt du är ! <3333



Vi är superteam 1#

2009-09-09 @ 20:47:48
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har man en bra fotograf så har man (A) nej skoja, du är väldigt fin tjejen

2009-09-16 @ 21:49:10
URL: http://eonamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0