Nostalgi.

Usch, vaknade alldeles för sent idag. Har läst en del ur Harry Potter och de vises sten, herregud vilka nostalgikänslor! Jag måste, på tal om ingenting, städa mitt rum också...det är jätte dammigt och jättestökigt. Men det orkar jag inte göra nu.

Ska till Visborgskyrkan ikväll, det blir säkert mysigt. Men Josefine den svikaren ska på friskis, jag blir nästa, NÄSTAN, sugen på att testa. Men det är en del av min pollicy (stavning?). Jag ska inte gå på Firskis och Svettis och jag ska aldrig äga ett par jeansleggins. Så det så!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahah^^ sööt du är<3

När det är lektion med visborg ska jag dissa friskis tror jag ;) eller iaf vara med ett tag i kyrkan :D

DU BORDE TESTA!

2009-09-27 @ 17:42:26
URL: http://josefineullberg.blogg.se/
Postat av: 29!

Du måste testa, att testa skadar ingen. Om Malin, Sara, Saga, Jag och Jos älskar det måste det ju va bra! <3

2009-09-28 @ 09:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0