Helgen.

Okej, nu har ju jag massor att berätta! Fy Diana för dålig uppdatering!

Fredag:
På kvällen var jag på filmkväll hos Marcus! Det var trevligt med massor med fina människor, men vi saknade dig Josefine! Vi såg på riktiga tjejfilmer och åt pizza på Lilla Elefanten. Efter att vi blivit utkastade från Marcus gick jag och Embla hem till mig och drack te, lyssnade på musik och hade allmänt mysigt!

  



Lördag: Konfirmationsupptakt för dom nya konfirmanderna. Vi agerade levande vägskyltar och såg på en film som var döööö tråkig...men sen fick vi leda konfirmanderna med förbundna ögon till ett "hemligt ställe". Det var kul, så det jämnade ut sig. På kvällen hade vi det mysigt hemma hos Kornelia. Jag och Amanda bakade en jättefin tårta till henne som alla älskade. Vi såg på Ice Age, gick promenad och spelade spel och gitarr. Trevlig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0