Girls night.

Vi hade verkligen super mysigt hos Embla igår! Dock kunde inte Josefine komma tråkigt nog...så mycket sömn blev det inte heller.

Vi skulle hjälpa till att ta hand om Emblas småsyskon, och till att börja med lagade vi "lat-mat"! För er som inte förstår sig på mitt språk betyder det att vi tog lätta saker som inte alls passade ihop och värmde/stekte/hackade det. Vi åt nämligen ravioli och fiskpinnar med gurka och morötter...hehe.

Iallafall, vi såg på Moulin Rouge, vilken verkligen är världens bästa film. Sen tryckte vi i oss kladdkada med sprutgrädde, kolasås, godis, superpåse och massa läsk. Jag har då kanske sovit en - en och en halv timme i natt.
Så hela dagen idag har jag varit så övertrött att jag betett mig jätte konstigt...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Thim

Haha, låter som en trevlig kväll.. Snygga glasögon hade du iallafall :D

2009-09-02 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0