Bild från sommaravslutningen -09



Nu var det längesen jag bloggade, igen.
Det går ganska segt med det nu förtiden. Jag har ju gjort massor med saker jag skulle ha berättat...bland annat gick det bra på Effes. Jag ska lägga upp en video på det i kväll tror jag!


I vilket fall som helst så bloggar jag ju nu :)
Så, ni som kanske har saknat mig blir säkert glada! Nu ska jag iväg och träna eld hos Kornelia vilken minut som helst. Vi har nämligen fått ett uppträdande på fredag och måste öva massor, även fast det blir kallt ute på kvällarna. Jag är supertrött och hela veckan är fullspäckad med nationella prov, loppisar, eld, fest och allt vad det nu är...

Se, det var ju inte så jobbigt att blogga Diana. Skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0