Dygna i Domen.



Jag vill ha sommar!!!

Hur som helst. Det var kul i natt, jag var en av dom tappra som lyckades hålla mig vaken hela natten. Gick hem, halvt död och gick upp tre timmar senare. Jag tycker synd om alla som kommer att vara runt mig i kväll. Jag kommer att babbla som en galning. Jag bestämde mig även för att sluta vara så löjlig, så jag tog mig i kragen och gjorde vad jag kunde för att göra allt bättre. Det kändes bra.

Jag är väldigt hungrig just nu.

För jag har inte ätit klokt på typ...24 timmar. Bara någon liten macka, så jag ska fixa något att äta. Förresten så är jag helt sjukt irriterad på den okända pesron som sprungit iväg med min hårgelé!!! Jag är i stort behov av den! För nu får jag sätta upp mitt hår annars kommer det bli större en Kanada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0