Nattbloggning.



Två lite utflippade flickor i mitt rum :)<3
Uppträdandet gick bra. Toppen faktiskt minus lite missar, men det var inget publiken märkte. Dom var inte jättenyktra, haha.
I belöning fick vi lite cash och godis så kvällen avslutades med fredagsmys hemma hos mig. Lägger upp ett videoinlägg imorgon (om jag hinner, jag har så satans mycket att göra!).

Nu väntar sängen på att jag ska krypa ner och somna.
Jag är så himla trött. Och imorgon vankas våran loppis i Solbergaskolans matsal. Kom dit vetja!!
Men godnatt nu alla söta små läsare. Nu ska Diana krypa till kojjs.

Kommentarer
Postat av: Josefine

...i sin stöööört sköna säng :)

Godnatt<3

Bra dag/kväll tycler jag!

2010-04-17 @ 01:14:34
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0