Nejmen, ingen bild!? Ovanligt...

Haha, jag tror bestämt att jag varit väldigt dålig på att uppdatera?

Jaja, det är inte mitt fel att mitt liv är fullspäckat av massa saker. Jag kan ju säga att jag har något fruktansvärt ont i kroppen. Mest i ryggen, har knappt kunnat sova i natt pga av att jag inte kunnat ligga på något annat sätt än på mage. Och vilken vettig person kan somna på mage?!

Hur som helst, det är en ganska vanlig mening att skriva på den hära under rubriken....

Idag har jag och mamma flyttat hästen till ett nytt stall. Det gick faktiskt ganska bra. Lasse är min ögonsten, vi hade räcka-ut-tungan-tavling idag! :P
Det hela började med att jag kittlade honom på mulen, då började han räcka ut sin tunga massor. Då bestämde jag mig för att hämnas och gjorde samma sak tillbaka. MEN, då ville han också hämnas!! Vilken jävla häst va? Så, ja...så höll vi på ett tag.

Enough now Diana, tima for you to sleep. You have a long day before you tomorrow! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0