Valborg





















Jaha, såhär har min Valborg sett ut på ett ungefär!
Det har varit supermysigt. Jag, Malin, Kornelia, Emma, Sara, Emelina, Amanda och Fanny cyklade ut för att äta vid Linkin Fox. Suvärän mat och väldigt dålig golftalang av mig och Kornelia! One, two, the FOUR!
När vi tänkte börja cykla hemåt så fick vi höra att dom skulle tända en majbrasa vid golfbanan, och det ville vi ju inte missa! Så vi lekte lite framför elden.

Senare...
...åkte vi hem till Malin. Vi dansade massor och fick inte igång singstaret. Det var lite surt, men jag sitter happy and saticfide över dagen. Sjukt lyckad! Tack för en underbar kväll flickor<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack själv hörredudu! <3

2010-05-01 @ 10:15:49
URL: http://amandasollen.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0