Varm om kinderna och trött i ögonen, det är jag!



Jag är trött...
...och jag har träningsvärk i hela kroppen. Det är lite småjobbigt. Dagen har iallafall varit superfin med massor med sol, lite tråkigt att sitta instängd i skolan då. När vi hade slutat gick jag och fikade med Malin, Sara och David. Det var trevligt, vi skrattade massor och pratade gamla minnen.

Imorgon är äntligen hälsoveckan slut!
Over, finito! Haha, inte för att jag har tränat mer än vanligt eller ätit nyttigare än vanligt men iallafall! Nu behöver jag inte få dåligt samvete för det längre!

Kommentarer
Postat av: josefine

vi ska väl iaf vara "aktiva" i två veckor :P

Men maten var bara i en vecka?!

hade jag för mig iaf :) haha<3

2010-04-20 @ 21:35:33
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0