When I was sad I went to pick up my guitarr.



Här sitter jag lite småsjuk...

...superbra nu dagen innan jag ska spela på Effes. Men vänta! Det tror inte jag att jag har berättat på bloggen!
Jo, det är nämligen såhär att när jag i söndags spelade jag två av mina låtar på jammet kom en gubbe fram till mina föräldrar och frågade om jag ville spela i pausen på Effes. När mamma berättade det för mig blev jag verkligen nervös.
- Hur ska detta gå!? tänkte jag.

Men jag tror inte jag behöver oroa mig.

Det går säkert bra iallafall. Så sammanfattat: Jag ska spela 2-3 av mina egna låtar i pausen mellan ett band imorgon på Effes och jag kommer att kissa på mig av nervositet, men det struntar jag faktiskt i. Jag kommer vara glad efteråt. Det vet jag.

Lite tråkigt att man ska gå och bli sjuk dagen innan bara. Jaja, det är väl ödets ironi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0