EMDS







Om någon frågar mig tycker jag att sommarlovet har gått alldeles för fort.
Nu sitter jag här och har äntligen mitt internet tillbaka och känner skolångesten pirra i magen. Jag är helt sjukt nervös, men det ska ändå bli kul att börja. Konstigt nog.
Sommaren har iallafall varit fin. Jag var på Kneipbbyn med mina älskade flickor i onsdags, jag och Malin har lyckats göra Emma och Sara Gossip Girl beroende...muahaha.

Jag har dessutom lyckts skaffa mig ett stukat lillfinger.
Det är sjukt svårt att skriva med en inbunden vänster hand måste jag säga...speciellt med alla dessa STORA bokstäver som jag alltid fixar med lillfingret. Det gör lite ont att skriva faktiskt...jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0