Miss i Nassen.


Gammalgammal bild.

Uppe med tuppen, ska till skolan om trekvart men har ingen aning om vad jag ska hitta på fram tills dess!
Igår var en rolig dag. Vi hade workshop hela dagen i skolan (i sex hela timmar!). Vi fick gå på lina, göra massor med akrobatik och massa annat kul. Nu har jag ONT i kroppen. Gick och träffade lite gamla klasskompisar på McDonalds sen och på kvällen åt jag middag med min familj. Mamma och Linda berättade massa pinsamheter om när jag var mindre...


Jag hade förresten en hemsk mardröm i natt.
Jag drömde att han blev sjuk och att han skulle dö. Jag vaknade av att jag grät lite sådär mitt i natten. Miss i nassen. Det var obehagligt, jag kunde inte sova sen. Nu är jag pigg och glad och ser fram emot en filmworkshop dag i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0