Snö i Augisti!! :S


På Kent konserten, innan man fick ställa sig upp.

Jag och Malin började dagen med att åka ut till Klintehamn med bussen.
...för att sen få vet att det snöar i Djupvik där vi jobbar! Snö, i Augusti!!!!!
Så vi strosade omkring lite i Klintehamn och fikade på Bullboden innan nästa buss kom. När jag kom hem gick jag och la mig igen och drömde massor med hemska mardrömmar...det var inte kul.

Men ikväll träffade jag Josefine en stund.
Det var fint, jag har saknat den flickan. Vi drack varm choklad på torget och nu sitter jag dödstrött och chattar med Malin. Ska nog snart gå och lägga mig. Imorgon är det Festival Almedal, det taggar vi för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0