Update.


Solbergaskolan<3

Jag har haft några otroligt fina dagar!
Igår gjorde jag, Malin, Sara, Johanna och Sebbe ett spontanbesök ut till klintehamn för att fika på Bullboden. Just ja, vi hade en Thim som kom och mötte oss där också. Jag köpte en god tårtbit, men jag tog två tuggor och mådde illa...så jag gav den till Sebbe.

När jag kom hem mötte jag upp Lilly, Hampus och Robin.
Jag fikade för andra gången den dagen på Bageriet och när det kom stökiga gubbar som drack öl gick vi vidare till Hampus lägenhet. Jag tänker inte kommentera hur stökigt det var, men hey! Lever man studentliv så gör man :P
Kvällen fortsatte i ett trevligt tempo och nu sitter jag och väntar på att mamma ska svara på telefonen så att hon kan köpa med sig balsam hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0