Alla hjärtans dag.



Haha, tänka sig att jag själv inte tog ett enda kort från kvällen!

Men gå in på Josefines blogg så hittar ni massa bilder! Kanske ska säga grattis i efterskott till henne också eftersom att jag aldrig gjorde det på bloggen igår!!!
Iallafall, går kvällen var fantastisk! Alla var jättesnygga :)
Idag är jag trött, även fast att jag vaknade vid tolv. Drömde en sjuk dröm, fast den var samtidigt en sån dröm man inte vill vakna upp ifrån!

Ja, idag är det alltså Alla Hjärtans Dag.

Haha, som jag är ett så himla stort fan av! Det är ju inte så att jag inte tycker om budskapet med dagen. Det är alla jävla grejer!? Liksom, överallt finns det nallebjörnar som håller i hjärtan, plast rosor, extrapris på hjärtansaker osv. Det är nästan lite löjligt. Allt är så HIMLA PUTTINUTTIGT!

För alla som inte har någon att fira dagen med är den ganska jobbig, jag som faktiskt har det är väl lite glad. ÄVen fast att han måste plugga idag -.-

Nåja, en stund blir det säkert iallafall<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0