Dumma mig! Hoppsan!



Hahahahahah, jag är sämst!

Vi spelar massa bowling och när den där rutan kommer upp på skärmen där det står att tiden är slut kommer jag på att jag inte tagit en enda bild. Jag som till och med skrev på bloggen att jag skulle skärpa mig! Diana är dålig. Haha.

Iallafall, jag förlorade ganska stort...som väntat då. Men jag var desto bättre på laserdome idag!

 

Så, vad händer ikväll för Diana?

Bara "vanlig" hemmakväll ser det ut som. Ja, asså jag är ju typ aldrig hemma nuförtiden så det blir lite hartassar där. Jag vill göra något roligt! Blöö, jag orkar inte göra det.

Hm, jag tror mig känna doften av mat från köket. Jag är svinhungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0