Gosh...

Jag kan inte andas!!!
Den här himla klänningen sitter en aning åtsittande över bröstet...men fin är den, och jag tänker vara fin ikväll så det är bara att lida det. Emma kanske har lite bricanyl till mig? (A)
Haha, jaja. Trevlig kväll igår. Filmkväll men William, Albin och Rikard. Fast eh, Albin somnade...jag också, men bara en liten stund!!! Bara för att dom andra pojkarna var höga på bricanyl...(det kan ju verkligen inte stavas så :S)

Iallafall!

Jag tänkte bara kasta ihop ett inlägg så att jag inte kommer försent till Josefine, vilket jag säkert gör iallafall. Men ni vet vad man säger, fint folk kommer sent ;)

 


Söt <3


Kommentarer
Postat av: emma

ååh, cute bild hörredudu! höhö! xD

2010-02-14 @ 19:26:38
URL: http://emmabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0