Just a little bit stronger.




Det känns helt underbart att jag kan göra precis vad jag vill ikväll, för jag har inget plugg som hindrar mig!

Som sagt...
...jag lämnade in mitt Hinduismen arbete idag! Jag är så stolt! Imorgon ska jag och Amanda gå och besöka scen- och filmgymnasiet, det känns lite nervöst, vi har ingen aning om vart vi ska ens. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen, kände bara för att blogga.

Hmm, Paulo Roberto är konstig.

Det gick precis en reklam med honom på Spotify. "Nu ska fettet BRINNAAAAAAA!!!!!", what's up with that liksom?! :S

Nu tror jag att jag ska koka mig en kopp te och kolla lite på Desperate Housewives. Fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0