Kent<3

 

Kent är bra. Jag tycker om Kent.
Fast jag slutade lyssna på dom när nästan hela klassen började. Dom blev nästan uttjatade då. Haha, jag är stolt. Jag drog i gång Kent trenden! Eller ja, David blir säkert små irriterad nu eftersom att han lyssnat på dom hela sin uppväxt, men det var ju först när jag började lyssna som folk började ta efter, am I right? ;)

Varför berättade jag det?

 

Iallafall, rätt bra dag.

Skolan var som vanligt, förutom att jag hade håltimme på musiken. Efter skolan följde jag med Amanda till Sax & Kam för att hon skulle klippa sig och klockan 18 var det askondagsmässa i domkyrkan som följdes av en middag för konfirmandledarna. Haha, Rikard den klanten glömde bort det och missade hela mässan! <3

Middagen var iallafall superkul. Fint.

Det är mindre kul med vänner man inte kan lita på. Ofint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0