Kyla är inte min grej...inte balans heller.

RIKARD, DET ÄR ELAKT ATT GÖRA SÅ ATT DIANOR MED DÅLIG BALANS RAMLAR!

Yes indeed. Speciellt i uppförsbackar som är hala. Grrr...du ska få igen Franzén, lita på det.

Iallafall, det har varit kallt idag!

Jag kom inte ut med min cykel i morse. Så jag fick gå till skolan, kom tio minuter sent. Ingen brydde sig. Lucky me!

Skrev klart min novell om 80-talet på svenskan och fick beröm utav Ninnie för vilken bra planering jag haft med mitt arbete. Hon skröt till och med om det med Marie. (Eh, vilken planering? :S) Eftersom att jag plumsade fram i snön blev mina strumpbyxor blöta så jag har frusit hela dagen. Det var inte kul.

Jag fryser faktiskt fortfarande. Hmm, myskläder låter ganska frestande.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0