Light.





Ja, igår var det Alla Hjärtans dag.

Som om inte ni visste det...pff. Jag spenderade rätt mycket tid till att plugga och annars typ göra ingenting. På kvällen kom Rikard förbi en stund. Jag som klagat över att jag tycker att alla hjärtans dag är så himla puttinuttig (speciellt gosedjuren som håller i hjärtan) fick igen med att jag faktiskt fick ett gosedjur som höll i ett hjärta. Det var söt/irriterande.

Idag då...

...jag gick i skolan, jättetrött därför tänker jag gå och lägga mig tidigt i kväll. Sen gick jag till Fenix med Embla och när jag kom hem satte jag mig och såg på Ringaren i Notre Dame. Jag tycker om den filmen. Jag åt kaksmet också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0