Live from Kornelias!

Goddag!
Jag snyltar lite på Kornelias internet medan Kornelia själv gör ett tvångssugmärke på Josefine :P
Jag är sur på mitt eget internet, det fungerar inte. Jag vill inte tappa några besökare på bloggen bara för det!!! Haha, det här är kul, Josefine skriker massor OCH hon fes precis för att hon sparkar så mycket.

Åh, jo. Se inte The hills of eyes!
Fyfan, den var sjuk. Det var en skräckis alltså. Vi har precis slutat vara rädda typ. Den var verkligen äcklig. Blä.
Igår var det Kent-konserten. Jag hade några snälla vänner där som ringde mig på några låtar. Jag fick veta att dom spelade Socker som är min favoritlåt med Kent och började nästan gråta.


Tjatja Bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0