På A7 idag!

 

Scen- och film gymnasiet.
Jag och Amanda var och besökte Scen och Film idag, det var kul. Men eh, jag kan ju inte säga att människorna inte var läskiga! För det var dom. Lite utflippade. Ja, lite sådär som jag själv! Det var fint.

Dom verkade iallafall ha jätteroligt. På film var alla mycket tystare och innåtriktade, iofs träffade vi bara fyra av dom, och av dom var det bara en kille som offrade sig att prata med oss. Asså, verkligen OFFRADE sig att göra det.

Tja, jag ska inte klaga, han hade ett fint leende och ett fint skratt iallafall. Han skulle kunna vara snygg, om man designade om honom liiite.

 

Sängen snart.

Däckade hemma hos Amanda innan dramat, så jag känner mig ganska seg. Mamma har fått maginfluensa, hoppas inte jag får det...det skulle vara hemskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0