Prov med stort Q! Eller, va?



Nej, nu hatar jag verkligen blogg.se!

Jag har försökt att skriva ett klokt inlägg sen igår kväll, men jag kommer inte IN på hemsidan!? Helt mongo...jag blev arg. Men nu funkar det iallafall!
Vi har haft massamassamassa prov idag! Eller okej, vi hade tre prov. På svenskan fortsatte vi med hörförståelseprovet, det gick bra tycker jag. Vi fick äntligen vårat "oförberedda" prov om hinduismen och buddhismen på so:n. Jag tyckte det jag skrev blev väldigt flummigt, men är inte religion ganska flummigt också?

MVG på gitarr!

Haha, ja. Jag fick alltså MVG på gitarrprovet också. Hade jag fått något annat hade jag blivit jättearg. Som sista lektion var det idrott och gissa vem som höll lektionen? Asså, absolut inte jag? JAG!
Det gick faktiskt bättre än förväntat, alla verkade iallafall ha kul och jag fick nästan ingen kritik av Ola alls! Jag är glad.


Kommentarer
Postat av: Thim

Precis som att det var oväntad med ett MVG? :P Haha, way to go girl!

2010-02-11 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0