Snurrig.


Hihi, jag älskar den här bilden!

Fin kväll med William, Jonna och Rikard igår.
Först ville Jonna se Brokeback Mountain (har ingen aning om hur det stavas :S) men innan filmen ens hade börjat stängde vi av tvn och satte oss och rökte vattenpipa istället. Det var mysigt, men jag förstår inte varför jag alltid blir så jävla snurrig i huvudet!? :S

Ja, vad hände mer?
Jonna och Rikard stoppade upp saker i näsan, som alltid när dom är tillsammans.

Jag har städat mitt rum, och nu ska jag till Visborg. När jag kommer hem är det dags att rensa ut garderoben och sedan färga om håret så att den där fula utväxten som syns mer och mer försvinner. Jag ska se om jag får tillfälle att ta några bloggbilder i kyrkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0