Angel.



Jag kanske har någon skyddsängel iallafall? :)
Tycker ändå att dagen varit bra idag. Bortsett från vissa saker, men så är det ju varje dag, eller hur? Tisdagar är dock alltid tråkiga, och min hjärna är helt slut eftersom att jag suttit vid min bärbara dator och skrivit om hinduism i flera timmar och jag är fortfarande inte klar på långa vägar. Det suger lite.

 

Men men!

Har varit och fikat med Malin idag, det var mysigt, det var ett tag sen vi pratade. Nu har jag jättefina lockar i mitt hår och jag vill att dom ska vara kvar till imorgon...hmm, vilket ilands problem. Jag löser det på något sätt!!

Who am I disturbing?! They're in a coma, don't you want them to wake up!?

Susan Mayer är kärlek :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0