Godmorgon.

Vårdcentralen snart...

Idag gick jag SJÄLVMANT upp vid klockan åtta?! Det, mina damer och herrar, är inte vanligt. Drog på mig termobyxor och en stoor grön jacka för att jag skulle hjälpa min mor att skotta snö. Det är ju faktiskt mannens uppgift i huset, men våran man ligger ju bara och sover hela dagarna så det fick vi ta tag i!
Jag sitter iallafall och väntar på att vi ska åka till vårdcentralen. Jag tänker INTE berätta vad jag fick göra nyss :S blää....


Idag är ju den här fina flickans dag på bloggen<3

Tack för att du finns Josefine Ullberg.


Kommentarer
Postat av: malin

sv: jo det är jasper! :D

2010-01-08 @ 10:28:23
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0