Helgen!



Gårdagen tillbringades efter en urtråkig konfirmanddag med dessa flickor!

Det var kul. Dom täckte mitt ansikte med vasselin (hur det nu stavas?) och gipsade det! Dock var dom fett elaka och sa massa dryga saker och jag fick inte prata så jag fick bara tacka och ta emot...

Efter det frossade vi och såg på massor med avsnitt av Desperate Housewiwes. Det är bäst. Jag älskar Desperate Housewiwes. Vi somnade och gick upp klockan halv fyra nästa dag. Vilket är, damdamdamdam....IDAG!

 

Sen skjutsade Amandas pappa mig till Visborg.

Där var Jonna, Felicia, Rikard och Lovisa. Det var mysigt, jag har inte varit på en mässa på evigheter.

Imorgon fyller jag år! Jag råkade gå in i mammas och pappas rum och såg mina inslagna presenter. DET VAR MÅNGA FLER ÄN JAG ÖNSKADE MIG :O

 

Jag önskade mig iofs bara tre saker, men IALLAFALL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0