Jag hatar rubriker heter mitt inlägg idag! :)




Det kunde ha varit en bättre dag.

Försov mig i morse, så jag hann aldrig vakna idag. Efter skolan köpte jag en ny mascara, min hade torkat ut...det är nästan lika illa som "du har övergått till prisplan bas"...
Sen gick jag hem till Amanda, vi pratade och drack te. Sen gjorde vi jag choklasbollsmet som vi åt medans vi såg på Desperate Housewives. Det var fint. Jag höll på att somna i soffan.

 

Beroende!
Vi satt och kollade skor till balen (som jag inte vet när den är ens) och GUD! Jag har blivit kär i internetshopar! Det är inte bra...egentligen. Men dom har så mycket fina kläder! Åh, topshops klänningar, jag dör!!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0