Jag saknar sommaren! :'(


Oj, det var inte meningen att bilden skulle bli så stor! Men, eh....jag orkar inte ändra!

Iiiiallafall. Klockan är sent nu.
Det är inte bra, nej nej. Och jag är flummig för att jag är trött känner jag. Ja ja.

Jag gick hem från Rikard i snöstorm, jag såg verkligen ut som en snögubbe när jag kom hem! Åh, juste! En typ 20 årig kille körde upp bredvid mig i sin gamla röda volvo och frågade om jag ville ha skjuts. Det var lite obehagligt, han var väl snäll, men det var läskigt iallafall. Jag sa nej, just so you know.

 

Imorgon måste jag plugga...

Japp, för jag har ett stooort arbete som jag måste lämna in imorgon, hehehehehehe. Jag har bara skrivit hälften än så länge...inte bra. Hm, jag döpte Sagas iPhone igår!!! Han heter nu Björne. Visst är det fint! Saga sa att det klickade :)

 

Well well, jag ska väl hoppa lite i min säng och sova sen. Eller?


Kommentarer
Postat av: Emma

gud vilken vacker diana!

2010-01-31 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0