Lose control.




Jag förstår inte varför...eller hur för den delen. Jag känner mig så elak. Jag känner mig verkligen hemsk. Jag går omkring med en ständig klump i halsen nu. Jag vill inte vara orsaken till smärta. Inte någon slags smärta. Jag hatar mig själv. Jag hatar dig för att jag hatar mig själv. Varje ord slår till som ett knytnäveslag i magen. varje påminnelse av svek...jag är ingen hemsk människa, jag är inte det! Jag är inte det....

Det är iallafall vad jag försöker intala mig...snälla, hjälp...

Kommentarer
Postat av: Ano

Du intalar dig själv till en lögn som du själv inte förstår, till en värld där förlåtelse är blott en dygd.



Bägaren är fylld.

Häll i mer och den rinner över.

Är det värt att torka upp?

2010-01-22 @ 00:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0