Nordergravar.




Snö är kallt!

När det mörknat lite ute gick jag till nordergravar för att åka pulka med Ablin, William och Vilhelm. Det var kul, men jag har insett att, hur det nu i helvette kan gå till, jag är verkligen sämst på att åka pulka! Sämst på att åka tefat och snowracer också förresten. Jag bara ramlade hur jag än gjorde! Och slog jag mig gjorde jag ju också. Som satan.

Men en seger blev det iallafall!

När man är med killar har jag förstått att dom inte kan umgås utan att ha någon form av tävling. Så vad gjorde vi? Tävlade så klart! Jag och Albin mot William och Vilhelm.

Klart jag och Albin vann liksom! Muahaha! In your faces!

 

Men nu är jag trött, fryser ganska rejält och tror att jag ska sova. Det är en ny dag imorgon! Dagen innan skolan...suck.


Kommentarer
Postat av: Thim

Haha, grattis till vinsten! Hoppas du mår lite bättre nu, eftersom jag är en dag sen att kommentera ;)

2010-01-07 @ 21:00:55
Postat av: malin

sv: nej då, det står uppskrivet i min kalender! :D

2010-01-08 @ 18:08:43
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0