Sherlock Holmes



Idag har jag....sovit?

Ja, delvis. Men sen har jag faktiskt varit med Rikard hela dagen. Först frös jag ihjäl på cykelturen hem till honom. Det är ju verkligen kallt ute :S
Iallafall, när klockan tickade mot 18 så gick vi och såg Sherlock Holmes.

Först var jag klantig...

...och tappade mina popcorn, jag skulle behöva fler händer...sen spillde Rikard ut halva sin läsk. Det var kul, det blev klibbigt på bion. Dom som satt omkring oss klagade, det var kul!

Om någon missade det så var det KUL!
Filmen var iallafall jättebra, och den har INTE med pingviner att göra, jag lovar :P

Imorgon är det skola...det ogillar vi...


Kommentarer
Postat av: malin

åh den är sååå bra!! :D

ska ha den när den kommer ut på dvd! :D

2010-01-25 @ 10:09:25
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0