What difference does it make?



Jag vet inte riktigt hur jag känner mig. Iallafall inte just nu...det har inte varit såhär på jättelänge. Men jag kan inte stoppa de tårar som rinner ner för mina kinder. Allt är bara fel. Jag orkar inte, inte igen. Det här måste bli ett bra år...

Men jag vet inte hur man stänger det där hålet i hjärtat. Jag vet inte hur jag lyckades förut. Det gör för ont, jag kan inte andas. Det är vidrigt. Dom som bara vet. Som ser dom där tankarna som fyller ens huvud och ser smärtan som ligger tillräckligt långt bort att du kan låtsas som att den inte finns där. Vart är ni? Ingen synar mig längre.

Är jag så bra på att lådsas?

Kommentarer
Postat av: Senit

En bild säger mer än tusen ord,

Ett leende säger många mer.



En bild säger mer än tusen ord,

en sanning säger ännu fler!

2010-01-20 @ 22:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0