Jocke Berg, du är mannen i mitt liv.

Bloggar på systers dator, ni får bilder när jag kommer hem!
Jag är lite seg. Konserten var helt underbar! Det är fart i Jocke även fast att han är typ 40+.
Den eviga kärleken. Ja du Big J, jag tror inte att man behöver vara gammal och vis för att förstå det. Efter konserten hämtade min syster upp mig utanför långholmsparken för att vi ska åka till Uppsala, men vad händer?
Vi missar tåget! Skit också.
Vi fick lite panik och sprang runt och letade efter ev. bussar som skulle gå hem.
Men busshållplatsen hade typ stängt. Det slutade med att vi slog oss ihop med en snubbe som också skulle till Uppsala och hoppade in i en Taxi. 800kr, check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0