Jordgubbar och tonvis med kassar.









Jag har varit duktigt och bloggfotat idag!!! :D
Haha, det förtjänar en spontanapplåd. *Klapp*
Idag har jag iallafall varit på stan med Malin och Sara. Malin som bara skulle köpa flipflops kom hem med kanske...fem påsar? Jag som inte skulle köpa någonting kom hem med två påsar. Inte okej.
En annan sak som inte är okej är att jag gått emot min egen policy och köpt ett par jeanslegins....
Skam...

Efter att vi shoppat klart köpte vi jordgubbar...
...och gick ner och satte oss i allas favoritställe - Almedalen. Tänk vilken tur att jobbet idag ställdes in, hihi. Angående jeansleginsen, till mitt försvar så tänker jag ha dom som typ...mjukisbyxor! Så jag köpte dom bara för att dom var sköna, faktiskt.



Det är sånt här som gör mina dagar, hahahaha<3

Kommentarer
Postat av: malin

alltid lika seriös på kort...alltid ;) <3

2010-07-04 @ 20:42:34
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0