( ? )



Jag måste faktiskt säga...

...jag tror inte att det finns någon tröttare person än jag just nu. Herregud, jag håller på att slockna. Jag har pluggat i princip hela dagen. No 6 timmar i sträck är inte att leka med. Jag är mer rädd för det än vad jag är rädd för eld (haha, jag är inte rädd för eld! Eller kanske om helt mitt hus skulle börja brinna. Det hade nog varit ganska läskigt. Jag menar vem vill brinna inne? INTE JAG, PAAAX FÖR DET! Oj, det här är visst bara en parentes...det känns ju lite pinsamt nu. Jag som ska vara bra på svenska liksom. He...hehehe...he. He.)


Kommentarer
Postat av: malin

the angry girlfriends! <3

2010-03-18 @ 00:37:38
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0